اشپزی برای کودکان

خوراک مرغ

1389/11/19 16:54
نویسنده : مامان مریم
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

خوراک مرغ:

مواد لازم:

مرغ تکه شده                         ۲ تکه یا به تعداد نفرات
هویج پخته شده                      ۴ عدد متوسط   
تخم مرغ پخته شده                 ۲عدد
سیب زمینی سرخ شده           ۴ عدد متوسط    
نخود سبز پخته شده                نصف پیمانه
نمک و فلفل                            به میزان لازم
روغن                                     برای سرخ کردن
سس کوجه فرنگی                   بمیزان لازم

طرز تهیه:

مرغ را بعد از پختن توی صافی گذاشته تا اب ان کاملا بچکد سپساون تو روغن سرخ میکنیم  .فقط طلایی شه نسوزه..............در یک دیس کوچک مرغ های سرخ شده را کذاشته و هویج . و تخم مرغ پخته و برش خورده را کنار ان میچینیم نخود فرنگی و سیب زمینی رو هم در قسمت دیگه دیس مون میذاریم و  مقداری سس گوجه فرنگی  روی انها میریزیم و با حلقه های گوجه فرنگی تزیینش میکنیم.اکثر بچه ها علاقه زیادی به این غذا دارند.منم استفاده کردم.خوبه. 

پسندها (1)

نظرات (1)

لیلا
29 شهریور 91 2:30
سلام
واقعا از شما متشکرم امیدوارم همیشه موفق باشید . بچه من 13 ماهشه و بد غذا می خوره و مونده بودم که بهش چی بدم که دستورهای آشپزی شما رو دیدم و خیلی خوشحال شدم . انشاء ا... هر چی از خدا می خوای بهت بده و عزیزم همیشه خانواده شادی داشته باشی.


سلام لیلا جان.ممنونم.من کاری انجام ندادم.شما محبت دارید.ممنون از دعای خیرتون.ارزومند ارزوهایتان هستم.