اشپزی برای کودکان

کلوچه میکری

1390/1/29 5:42
نویسنده : مامان مریم
4,599 بازدید
اشتراک گذاری
با تشکر از نجما جان

موادلازم:شکر 1 پیمانه( بنظر من اگه بیشتر بریزید خوشمزه ترمیشه)/روغن جامد 1 پیمانه/وانیل یک هشتم ق چای خوری/بیکینگ پودر یک ونیم ق چای خوری/ ماست نصف پیمانه / شیر نصف پیمانه / تخم مرغ 3 عدد/آرد 2 و نیم پیمانه
طرز تهیه

اول شکر و روغن راباهم زن کاملا مخلوط کنید(با همزن) بعد تخم مرغها رااضافه کنید وهم بزنید.وانیل وشیرراهم به مواداضافه کرده وهم می زنیم.بیکینگ پودروماست را با هم قاطی می کنیو وبعد به مخلوط اضافه می کنیم.درآخر هم آرد راقاشق قاشق اضافه میکنیم.خمیرش نه خیلی شله نه خیلی سفت.حالا خونه های ساندویچ میکر را باکمی روغن مایع چرب می کنیم.درهرخونه(مثلث) یک قاشق غذا خوری مایع را میریزید ودر میکررامی بندیم.بعداز یک دقیقه می توانید گردو،خلال بادام یا پسته ... را روی هر کدام گذاشته ودوباره درمیکررامی بندیم.حداکثر تا5 دقیقه کلو چه های شما آماده است

این کلوچه خیلی خوشمزه است بدون نیاز به فر .من تو ساندویچ ساز درست کردم پسملیم خیلی خوشش اومده بود.نوش جونتون=
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
20 فروردین 90 23:24
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی
مامان الی
21 فروردین 90 16:12
خیلی ممنونم از وبلاگ مفیدت مامان مریمی ...من شما رو اد کردم ...خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر بزنید..


ممنون گلم
وفا
23 فروردین 90 11:53
خیلی مطلب جالبی بوددستت دردنکنه منم ازکلوچه ها براپوریادرست میکنم خیلی دوست داره


ممنون گلم
سارا
24 فروردین 90 11:18
ممنونم مریم جونم خیلی جالب بود
سارا
24 فروردین 90 11:18
کجایی خانمی پس کی میای؟
سارا
25 فروردین 90 0:30
کی میایی خانومی؟
مامن رادین
25 فروردین 90 16:23
مرسی از وبلاگ خوبتون شما رو لینک کردم.


تشکر گلم
نازی
22 اردیبهشت 91 17:39
ممنون از مطالبت. جالب و خوشمزه بود.