اشپزی برای کودکان

تحول

1392/1/4 20:19
نویسنده : مامان مریم
3,297 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و تبریک سال جدید خدمت تمام دوستان عزیز.امیدوارم سال خوب خوش همراه با موفقیت-سلامتی و براورده شدن حاجات برای تک تک شما دوستان عزیز باشه.قرار بر این گذاشتم یه تغییر و تحولی در این سال جدید برای وبلاگ خودتون اعمال کنم اگه موافق باشید در کنار دستور اشبزی که قرار میدم دوستان هم اگه بتونن غذاهای ابداعی خودشون و راهکارهای و تجربه هاشون و در قسمت نظرات قرار بدن تا با اسم خودشون تو وبلاگ قرار بدم و هم من و هم دوستان دیگر  از این تجربه ها بهره مند بشویم.یا علی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

m...ܓܨܓܓܨ
11 فروردین 92 17:56
سلام خوبی؟؟عجب وبلاگی داری ....من سرمیزنم به وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنی ونظربدییه وبلاگی زدم که پرازمطالبه وپرازسرگرمی وتصاویر حتمابیای خوشت میاد راستی یه خواهشی ازت داشتم اینکه منولینک کن ولوگوی وبلاگ منوبذاربه وبلاگت تابقیه هم استفاده کنن ممنون کدلوگوی وبلاگ من درسمت چپ وبلاگم هست یه تصویره که روش نوشتم دنیای عکس ومتحرکه زیرش کدهست اونوکپی کن بذاربه تنظیمات وبلاگت جایی که این ابذارهاروگذاشتی حتمااین کاروبکن وخبربده منم لینکت کنم راستی من لوگو وبنرهم میسازم خیلی ارزون منتظرتم
علی محمد
13 اردیبهشت 92 15:29
وب سایت بسیار خوبی دارید به وب ما هم سر بزن ضرر نمی کنی و تبلیغات ما را در وب خود بگذارید
منبره
3 خرداد 92 2:56
سایت جالب دارید ممنون امیدوارم بتونه کمکم کنه
منبره
3 خرداد 92 2:56
خوشحال میشم به منم سر بزنی
mahdi...ܓܨܓܓܨ
17 خرداد 92 22:40
سلام هم لینکی عزیزودوست داشتنی امیدوارم حالت خوب باشه.. باعکس هایی زیبا ومطالب جالب بروزهستم تشریف بیاورید نظر یادت نره.....ممنون ومنتظرتم
مامان ارمیا و ایلمان
19 خرداد 92 11:40
سلام. من مدتهاست وب شما رو لینک کردم. از مطالبش استفاده می کنم. خیلی خوبه. ممنوم.
امکانش هست ما رو دوست خودتون بدونین؟


باعث افتخار منه عزیزم
ارمغان
8 تیر 92 15:13
سلام خوبی عزیزم؟ من دوباره آپ شدم بم سر بزنی خوشحال میشم . لطفا با اسم فروشگاه اینترنتی لینکم کن .
ارمغان
8 تیر 92 15:22
سلااااااااااام خوبی؟ من دوباره اومدم لینکم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من دوباره آپ شدم بهم سر بزن عزیزم .لطف میکنی منو به اسم فروشگاه اینترنتی لینک کنی؟ لینکی رو وبلاگم دوستم بیایا !منتظرتم
ميس مام
10 تیر 92 15:32
سلام به منم سر بزنيد من تازه واردم نظرتونم بهم بديد. مرسي
هدی جون
16 تیر 92 20:41
سلام دوست خوبم مهسا کوچولو در مسابقه ني ني شكمو شركت كرده اگه دوست داشتي 499 بنويس و به شماره 20008080200 پيامك بفرست ممنون از لطفتون
مامان باربد
17 تیر 92 15:45
سلام مامی مهربون.آقا باربد ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشیم بهش رای بدید فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.باربد خوشحال میشه اینکارو واسش بکنید.عکسش هم تو وبلاگش هست دوست داشتید ببینید.ممنون
ناب ایران
23 تیر 92 19:38
با سلام ; وبلاگ واقعاً خوبی دارید شما رو به پرتال تفریحی ناب ایران دعوت میکنم. آدرس : www.nabiran.ir
بابای آریاجان
24 تیر 92 12:43
سلام و درود فراوان ضمن خسته نباشید بابت مطالب زیبا و مفید از شما دعوت می کنم که به نی نی وبلاگ ما هم سری بزنید موفق باشید
طراحی قالب با طرح کودک شما
27 تیر 92 19:15
سلام دوست عزیز نی نی وبلاگی ، ما طرح جدید و نویی داریم ، که شما می توانید جزو اولین نفرها باشید، و قالب خود را از بقیه هم وبلاگیها و لینکاتون متمایز کنید ما در نظر داریم برای شما قالبی با طرح کودک شما ایجا کنیم ، بدین صورت که شما عکسی از کودک خود به ما می دهید و ما به دو صورت تبدیل به قالب می نماییم: عکس کودک شما را به هنرمندان نقاش خود می دهیم و انها با مهارتی که دارند از روی عکس شما نقاشی با قلم می کشن و ما ان را تبدیل به قالب می نماییم عکس شما را ما به صورت گرافیکی و جذاب در می اوریم و تبدیل به قالب می نماییم به سایت ما مراجعه کنید + نمونه کار و + توضیحات بیشتر H.asghari102@yahoo.com http://www.behtarinabzar.ir
محراب و مليكا
31 تیر 92 9:03
خيلي وبلاگ خوبي دارين سلام دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
حسین
7 مرداد 92 0:03
به این سایت یک سری بزنید http://kodakshop.blogsky.com/
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 16:52
سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون
دل آرام
15 مرداد 92 20:08
سلام توليد كننده انواع اسباب بازي و عروسك هستم در صورت امكان از سايت شيطوني ديدن كنيد موفق و سربلند باشيد
هدیه گلی
21 مرداد 92 0:37
خیلی وب جالبیه اگه میشه دستور غذایی برای بچه های 8 ماهه بیشتر بزارید نمی دونم چیه غذایی به جوجم بدم با تشکر


سلام دوست عزیز.خوشحالم بسندیدی.حتملا
حسین
21 مرداد 92 14:23
سلام خواهش میکنم به وبلاگ منم بیا و عضو شو شاید مثل من برنده شدی محدودیت سنی هم نداره و جوایز بر اساس سن تعیین میشه
من ده سالمه
منتظرتم دوست خوبم


حتما حسین جان
بچه گانه
24 مرداد 92 23:25
سلام عزیزم وبلاگ خیلیییییییی خوبیییییییی داری من لینکت کردم به من هم سر بزن


سلام گلم.حتما
SaYa
31 مرداد 92 17:25
سلام عزیزم شما برام کامنت گذاشته بودی؟


سلام عزیزم.یادم نیس دوست عزیزم.