به اندازه ۶۰ عدد تهیه می شود .

مواد لازم :

روغن  به مقدار کم
آرد بدون مخمر ۱۵۰ گرم
آرد ذرت ۲۵ گرم
شکر نرم ۵۰  گرم
کره ۱۱۵ گرم

طرز تهیه
1- فر را از قبل ، با درجه حرارت  180 درجه سانتی گراد 350 درجه فارنهایت گرم کنید . سینی مخصوص فر را هم با  کمی روغن چرب کنید .
2- آرد بدون مخر و آرد ذرت و شکر را با هم در ظرفی  بریزید . کره را تکه تکه کرده ، به ای مخلوط اضافه کنید و کاملاً به هم  بزنید و کره و آرد و شکر را با هم مخلوط کنید تا به صورت یکنواخت در آیند . 
3- این مخلوط را کمی ورز دهید . روی سطح مورد نظر آرد بپاشید و خمیر  را روی این سطح به ضخامت 5 میلی متر باز کنید . با کمک قالب های  مخصوص   ،از این خمیر به اشکال گوناگون جدا کنید.
4- آن ها را در سینی فر  بچینید . اگر دوست دارید ، می توانید کمی شکر روی آن ها بپاشید . به مدت 10  تا 12 دقیقه در فر قرار دهید تا کاملاً طلایی شوند .سپس سینی را از داخل  فر بیرون آورده ، بگذارید تا سرد شود .
5-  یک یا دو تا از این نان  شیرینی ها را به کودک بدهید . باقی مانده آن ها را در یک ظرف پلاستیکی تا  بیش از یک هفته نیز می توانید نگه دارید .
نکته
این نان شیرینی ها  را به خوبی می توان تا سه ماه نیز در فریزر نگه داری کرد . اگر می خواهید  آن ها را در فریزر بگذارید ، آن ها را کاملاً بسته بندی کنید و در ظرف در  بسته ای قرار دهید تا طعم غذاهای موجود در فریزر را به خود نگیرند .