اشپزی برای کودکان

توپک شکلاتی جایگزین پفک

1389/12/14 14:43
نویسنده : مامان مریم
1,156 بازدید
اشتراک گذاری
با تعدادی از این توپک‌ها و یک عدد نان سوخاری آنها را مطابق شکل، به شکل بستنی در آورد تا جالب تر شود. سعی کنید فرزندان‌تان را به خوراکی‌های سالم عادت دهید ...

توپک شکلاتی جایگزین پفک

 

مواد لازم:
بیسکویت پتی بور وانیلی یک بسته
بیسکویت پتی بورکاکائویی یک بسته
پنیر خامه ای و پودر قند از هر کدام 100 گرم
خامه صبحانه و شکلات از هر کدام 100گرم
وانیل به میزان لازم


طرز تهیه:

 

 

شکلات را روی بخار آب ذوب کنید، پنیر خامه‌ای، پودر قند، خامه و وانیل را باهم مخلوط کرده به شکلات اضافه کنید. هر دو بسته بیسکویت را کاملا خرد کرده و همه مواد را با  هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید. از مواد به اندازه یک گردو برداشته و گرد کرده آنها را به دلخواه در پودر نارگیل یا پودر پسته یا پودر گردو و ترافل  بغلتانید.
می‌توان  با تعدادی از این توپک‌ها و یک عدد نان سوخاری آنها را مطابق شکل، به شکل بستنی در آورد تا جالب تر شود. سعی کنید فرزندان‌تان را به خوراکی‌های سالم عادت دهید و چیپس و پفک را از برنامه غذایی آنها حذف کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

وبلاگ آموزشی برای مادران
14 اسفند 89 19:08
مرسی ... اوکی بعضی چیزایی که می ذاری چقدر اشتهاآورند خود منم دلم می خواد...
مامان ستاره
14 اسفند 89 20:13
مامان مریم جون منکه هر دو وبلاگ شما رو لینکیدم
وفا
15 اسفند 89 10:31
دستت دردنکنه به به واسه پوریاحتمادرستش میکنم مزه اش هم به نظرم عالیه


فدات
مامان فرشته
15 اسفند 89 11:43
سلامممممممممممم هی روزگار یه روزی مریم جونم منو دوست داشت اما یه روز براش تو وب تجربیات نوشته بودم و دیگه جوابمو نداد باهام قهر شد به من سر نزد حالمو نپرسید منم گریهههههههههههههه کردم ........... مریم جونم خوبی گل پسرای نازت خوبن ؟ این چیزای خوشمزه چیه نشون می دی دل منو آب می کنی ........... قربونت برم گلم دلم یه دنیا تنگ شده بود پسرای مهربونتو ببوس
سارا
17 اسفند 89 12:29
سلام وای چه مامان خوبی؟همه اینها رو واسه نی نی هات درست می کنی خوش به حالشون
ملیحه مامان ستایش
17 اسفند 89 13:01
سلام مریم جونم آفرین عزیزم به این همه همت چه کار خوب و باارزشی کردی میخونم همه اینها رو با اینکه دیر اومدم راستی اون یکی وبلاگ کجاست؟ وب تربیتی بود؟ میبوسمت


عزيزم تو پيوندهاي وبلاگ لينکش کردم.
ملیحه مامان ستایش
17 اسفند 89 13:22
سلام مریم گلم. اینجام اومدم و میخونمشون ممنون از مطالب مفیدت


فدات عزيزم.خوشحالم که مورد قبولت قرار گرفته.
ملیحه مامان ستایش
17 اسفند 89 13:39
سلام عزیزم ممنون از مطالب پرفایده ای که گذاشتی حتما ازش استفاده میکنم. من و ستایش ازت ممنونیم


فداي تو و ستايش جان.
ملیحه مامان ستایش
17 اسفند 89 13:40
چرا من هرچی پیام میفرستم ثبت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


اخه منم يه دفعه متوجه شدم که بايد تاييد شه من نکردما اتوماتيکه.
وبلاگ آموزشی برای مادران
18 اسفند 89 11:51
تبریک تونمایش تصادفی وبلاگها بودی من همیشه خودمو چک می کنم تا حالا ندیدم خودمو
مامان آنیسا
20 اسفند 89 3:09
سلام عزیزم آفرین با این وبلاگ پربارت من که خیلی استفاده میبرم وهر هفته بی صبرانه منتظر دستورات جدید تر هستم .اینم سعی میکنم حتما برای آنیسا درست کنم